Židlománie

Přes zimu si s renovacemi dávám pohov. O to víc času mám přemýšlet nad nimi a uvědomila jsem si, že v poslední době dělám především sedací nábytek. 

Se začátkem roku jsem si řekla, že se ohlédnu a udělám si takovou židlovou bilanci, ne chronologicky, ale podle druhu. Nebudu popisovat postup renovace, ten najdete na odkazu ukrytém v názvu židle. Tady se chci zmínit, kde zrenovované kousky skončily a jak teď slouží.

Štokrlata

Kontejnerový nalezenec s úložným prostorem dostal druhou šanci jako moje lékárnička.

Štokrle po mé babiččce používám u šicího stroje.
Malá stolička mi pomůže, když někam nedosáhnu.


Stará stolička a její dvojče šly společně k novému majiteli.

Židle s dřevěným sedákem

Retro kuchyňské židle putovaly do Francie do obchodu Galerie Parallèle, kde nabízejí designový nábytek z 60. až 90. let minulého století.

Tato klasika slouží v synově pokoji jako němý sluha.

Stoletá kráska ještě využití nemá, zatím čeká na dokončení svého dvojčete.

Polokřeslo Tatra mi nikdy pane neříkalo, dostalo se ke mně jen na renovaci.

Zajímavě tvarované selské židle jsem nějakou dobu používala jako němého sluhu a pak jsem je poslala dál.

Čalouněné

Pár židlí s nově vyvázaným pružinovým sedákem mám ještě v nabídce, zatím se jich nikdo neujal.

Křesílko od kontejneru bezva doplňuje pohodlné sezení na naší pergole.

Retro podnožka putovala k novému majiteli až na východní Slovensko.

Dvě tyto židle našly své místo u našeho jídelního stolu.

Židli s područkami mám na chodbě jako doplňkové a záložní sezení.

Pohodlná čalouněná židle čeká v mém depozitu až někomu padne do oka.


 
 


Komentáře

  1. Jarinko, dokonalá práce a ráda jsem to znova s tebou prošla, abych se ujistila, že prostě umíš. Ať se ti i nadále daří. Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.