Oživení stoličky

Těmto malým stoličkám se u nás říká "ryčla". Vlastně ani nevím jestli s tvrdým y nebo měkkým i, protože toto slovo jsem nikdy neviděla napsané, ale řekněme, že dodržím pravidla českého pravopisu. Taková stolička je náramně praktická věc, když člověk potřebuje být vyšší než narostl, protože stolička je lehká a přesto stabilní. Před léty jsem z ní sundala bílý oprýskaný nátěr a nanesla jen bezbarvý luxol. I tato podoba už teď byla značně ošuntělá, tak jsem se rozhodla pro nový kabátek, dokonce vyzdobený.

Bylo vidět, že stolička nikde neleží ladem, ale používá se.

Všechny nečistoty a zbytky luxolu jsem obrousila a doplnila kousek uštípnuté nohy.

Nakonec jsem namořila na odstín tmavý dub s višní, natřela hard top oil a pomocí šablony dozdobila.


Komentáře

  1. U tebe by, Jarinko, ráda skončila každá starší věc, neb je jasné, že dostane časem nový kabátek.
    Jsi kouzelnice. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdtavim Vás kouzelna renovace, této stoličce se u nás říká štokrle... Na chalupě ji ještě máme..zdravíJiřina z ostravy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší štokrle mě právě čeká. Zdravím do nedaleké Ostravy.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.