Renovace prádelního koše

Po načerpaní sil na báječné dovolené ve Žďáru jsem si střihla menší renovaci retro prádelního koše po babičce. Není to žádné designovka, ale je skvělý na látky a další šicí a pletací potřeby. Mám ho ve své pracovní komůrce společně s regálkem.


Měl pár polámaných lamel a celkově byl zašlý. Lamely jsem nadstavila proužky ze stejně silné dýhy a lepené spoje jsem umístila tak, aby se schovaly za plastové pásky.


Dřevo jsem vybrousila dočista a natřela hard top oilem.

Plastové lamely jsem pročistila nanohoubičkou. Pro lepší manipulaci jsem doplnila motouzové uši. Uzly jsem schovala do zahloubených děr.



 

Komentáře

  1. Jarinko, u tebe bych nic jiného, než dokonalou renovaci, nečekala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuji si, že jsme ve stejném koši, který dneska už bohužel nemáme, měly kdysi se sestrou hračky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový univerzální kousek. Dnes jsou na hračky plastové krabice.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.