Židle Tatra


www.widesign.cz

Známý mi donesl tuto letitou židli, že ji zachránil před spálením a chtěl by ji zrenovovat. Byla natřená nějakou syntetikou a překližkový sedák a opěradlo byly odlepené.


Nejdříve jsem ji rozebrala na části a starou barvu opálila a obrousila. Na opěrky z masivu jsem použila i Lakostan.


Opěrky a jsem natřela voskovým olejem dub šedý, překližku na sedáku a opěradle jsem slepila a ve svěrkách nechala do druhého dne. Překližka nebyla v dobrém stavu, navíc v opěradle zůstaly díry po vrutech, proto jsem se rozhodla tyto dvě části přetřít barvou a jen rámy sedáku a opěradla jsou opět voskovým olejem. Pak stačilo znovu sešroubovat a židle může zase léta sloužit dál. Zespod sedáku se zachovala značka výrobce, kterou jsem se snažila nepoškodit. Značený nábytek má větší hodnotu.




Komentáře