Renovace na druhou

Jeden z mých prvních příspěvků na blogu je Objev z půdy. Je o renovaci kredence, kterou jsem dávala dohromady před 14 lety. Byl to můj první renovační pokus a, i když to na první pohled není vidět, hodně věcí nebylo dotaženo. Od té doby jsem získala nové zkušenosti a vědomosti, a tak jsem se rozhodla nedostatky odstranit. Výsledek PŘED a PO posuďte sami.














 

 Změny jsou nejen v barvě. Mám za sebou období neutrální slonové kosti, teď dávám přednost odvážnější barevnosti. Největší práci mi dala deska, kterou jsem vybrousila, natřela kávou pro požadovaný odstín a naolejovala. Pak jsem dočista vybrousila původně natřenou a při první renovaci nedokonale vyčištěnou vnitřní část.

Taky jsem vylepšila neuměle opravenou shnilou nohu tak, že oprava není téměř vidět. Nahoře je doplněna chybějící boční okrasná lišta. V dekoracích se toho moc nezměnilo.

Komentáře

  1. Jarinko, jako pokaždé, jsi moc šikovná a máš vkus Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná kombinace barev! A konečně blog s eklektickým designem. Ráda tě uvítám u sebe na blogu, snad se ti bude u mě také líbít:
    http://bygabra.blogspot.com/
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. jaké jsou to prosím barvy - značka a odstín? děkuji moc, máte to krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to vodou ředitelné barvy. Slonová kost Sokrates 0603, zelená je míchaná od oka, do bílého Balakrylu, pár kapek černého Denasu, pár kapek modré a něco zelené. Já si takto míchám vše sama. Koukněte na blogu na příspěvek Jak se vyznat v paletě barev NCS, mnohé napoví.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.