Rekonstrukce koupelny

Léto je pro mně obdobím budování. Do některých úprav svého hnízdečka se pouštím s chutí, jiné stále odkládám. Především tehdy, kdy jsou nutné bourací a zednické práce. Koupelna měla už dlouho svá nejlepší léta za sebou, pokud vůbec tato příšerná koupelna nějaká dobrá léta kdy měla.




Vzhledem k tomu, že prostor WC byl zbytečně velký a koupelna stísněná, rozhodla jsem se obě místnosti spojit. Tím mohlo dojít ke zrušení jedněch dveří a vybavení koupelny se mohlo lépe rozmístit. Nebylo to jednoduché, zdi byly křivé a zedník nešikovný. Měla jsem pár bezesných nocí. Naštěstí všichni ostatní řemeslníci věděli jak a co udělat, tak výsledek se dostavil. Nejpříjemnější bylo samozřejmě plánování, výběr obkladů a vybavení. Snažila jsem se koupelnu ladit neutrálně, aby se mi brzy neokoukala a dala se snadno dolaďovat a měnit volbou doplňků. Vchod je z poměrně tmavé chodby bez oken, tak jsem na zpestření koupelny a prosvětlení chodby využila luxfery.



 












Komentáře

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.