Věšák na medaile

Vymýšlení dárků je někdy pěkný hlavolam. Ráda dávám dárky osobní, u kterých je jasné, že nejsou putovní a ani se jimi nestanou. Vnučky jsou sice malé věkem (4 a 6 let), ale velké sportovním duchem a už mají řadu medailí. Tak mě napadlo jim na ně pořídit věšáčky


Kdo sleduje můj blog, ví, že sama vykutím kde co, ale toto a tak precizně bych ručně nesvedla.Věšáky jsou vyrobené technikou laserového gravírování a dají se na přání objednat na stránkách ČistéDřevo.cz, kde si zadáte jméno a sport. Holky jsou malé bikerky, tak tam mají kolo.

Komentáře

  1. Jarinko, to je zajímavé. Já jsem jednou, kdysi dávno, když manžel ještě rybařil, pořídila k Vánocům pro něho prkno, silné a borovicové a s kůrou a do něj si na mé přání zavrtal asi 110 háčků, na které si pak zavěsil ty kovové třpytky, které se věčně někomu zapíchly do prstu a upevnili jsme to nahoru do chodby a byl pokoj. A ještě to příchozí obdivovali ( hlavně chlapi, manželovy návštěvy).
    V Mnichově jsem jednou viděla na adventním zájezdu, jak se dělají dřevěné ozdůbky na stromek, taková jako tyč se ?,,ofrézuje,, ? do tvaru a pak řeže na jemné destičky už vytvarované a je to pěkné sledovat!
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.