Renovace regálku

Starý regálek mám ještě po babičce, mívala ho ve špajzu. Teď ho mám na skladování v pracovní komůrce. Je to sice skryté místo, ale i tak si myslím, že si renovaci po těch letech zasloužil.

bylo na něm několik nánosů barev a vrchní deska měla užíznutou jednu boční lištu.

Horkovzdušnou pistolí a Bahco škrabkou jsem odstranila, co se dalo a zbytek nátěrů vybrousila, tak aby plochy byly rovné. Případné malé zbytky starého nátěru nevadily, protože to stejně šlo do barvy. Jen s vrchní deskou jsem si více pohrála, protože jsem ji chtěla zachovat ve dřevě. K vrhní desce jsem ještě vyrobila chybějící boční lištu tak, aby se tvarem, co nejvíce přiblížila té stávající. Nátěr je na bocích oživený pruhy, které ladí se závěsem.

Závěs jsem si ušila lněný, opět z látky z ateliéru Terej, stejně jako u šatny pod schody.


Komentáře

  1. Jarinko, ač kus nábytklu drobný, práce hodně, ale výsledek - u tebe jak jinak - parádní.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.