Retro polokřeslo


Čalouněná židle s opěrkami je výrobkem Tonu z 80. let. Pevná kvalitní kostra z ohýbaného buku tvoří solidní základ pro ergonomicky dobře vyladěné sezení. To byl důvod, proč mělo smysl si s ní trochu pohrát a dát ji nový vzhled.

Renovací prošlo jak dřevěné podnoží s ošoupaným lakem, tak čalounění, které už bylo hodně opotřebené.


Starý lesklý lak jsem obrousila a nahradila jsem ho lakem matným. Na čalounění jsem použila menší zbytky kvalitních čalounických látek a promyšleným seskládáním se mi z nich podařilo potáhnout sedák i opěrku. Na opěrku jsem ušila potah navlékací, aby byl i zezadu. Sedák jsem potáhla látkou, kterou jsem zespod připevnila sponkami. Přestože je polokřesílko staré 30 let, své místo najde i v soudobém interiéru.


Komentáře

  1. Jarinko, šedou nemusím, ale tohle je moc pěkné, to se ti povedlo! je tvoje nebo jsi pracovala pro někoho?
    Kdybys to udělala celé z jedné látky, tak to nebude ono.
    Jiřina z N. Stálá obdivovatelka tvé pracovitosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko, ve skutečnosti je to barva béžovohnědá, podobná té původní. Dělala jsem to pro sebe, židle je velice pohodlná s vysokým sedem. Ty zbytky jsou nakonec z nouze cnost.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.