Štokrle

A je to zase tady. Co? Přece nová kutilská sezóna. Sotva se oteplilo, tak jsem neměla stání a pustila jsem se do štokrdlete, které jsem na podzim stačila jen opálit. Byl to nalezenec, ale líbilo se mi, že je s úložným prostorem, tak jsem se ho ujala.

Nohy po vybroušení měly pěkné dřevo, tak jsem je jen naolejovala a boky jsem přetřela barvou, aby stoleček nebyl fádní. Horní deska sice byla dobová, umakart s plastovou lištou, ale nepoužitelná. Nahradila jsem ji deskou, na které je pěkná dřevěná dýha.







Komentáře

  1. Jarinko, u tebe klasika, pěkná a povedená renovace.
    Kdybych věděla, že jedeš do Prahy, mohla jsem se s tebou na hlaváku setkat a dát si spolu kafe. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, to jsem netušila. Ale někdy se určitě setkáme!

      Vymazat
    2. Zrovna včera mi volala Dáška z Kravař u Opavy, abych k ní zase přijela. Tak třeba to vyjde tam u vás, že bychom se slétly někam na kávičku. Dám včas vědět, pokud to vyjde. pa Jiřina

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.