Znovuzrození židle ze sklepa


Při velkém úklidu sklepa jsem objevila židli ve značně pokročilém stádiu rozpadu, ale už jsem v ní viděla němého sluhu do synova pokoje.  


                                    

   Ale pěkně popořádku. Na začátku byla tato rozpadající se plesnivka.

 Po vydrhnutí jsem objevila i její původ.

Nejdříve jsem slepila konstrukci pro sedák a pak rozložila na části, které se lépe opracovávají.


Staré nátěry jsem oškrábala Bahco škrabkou a lehce přebrousila. Sedák a opěrku jsem natřela Hard top oil, nohy a zbytek konstrukce barvou Sokrates slonová kost a zadní stěnu opěrky křídovou barvou olivová. Ve stejné barvě jsem doplnila i "ponožky". Po sešroubování jsem nakonec přilepila sedák.

 Zelenou křídovou barvu jsem zvolila na sladění s nočními stolky, které už znáte .



 




Komentáře