Noční stolky


widesign.cz

Jejich proměnu jsem odkládala už delší dobu. Pořád jsem dělala něco jiného a taky jsem čekala až dostanu ten správný nápad. Nápad je pro mně hnacím motorem pustit se do práce. U každého kusu nábytku musím předem vědět, kde bude a komu bude sloužit. Tyto stolky jsou v ložnici dospělého syna, takže žádná slaďárna s kytičkami.


Použila jsem světleolivovou křídovou barvu od Bormy, která pěkně chytá i na starý nátěr. Odpadlo mi tedy zdlouhavé opalování a broušení. Stačilo jen osmirkovat lesk a mohla jsem natírat. Pro zvýraznění jsem hrany natřela sytější zelenou, přidáno pár kapek tónovací malířské barvy.


Stolky jsem taky chtěla něčím oživit. Z netu jsem si na laserovce vytiskla vektorové obrázky s hudebně ženskými motivy a přenesla jsem je na stolky. Metodu transferu jsem popisovala minule.
Jedna dívka hraje a druhá k tomu zpívá, ať se pěkně usíná.



Komentáře

  1. Paráda! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Takové stolky jsou u příbuzných na půdě (kterou ráda prolézám, právě kvůli takovým pokladům ) a škoda jich. Musím s tím něco udělat :). J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarinko, byla jsem tři dny na návštěvě u kamarádky Dáši v Kravařích u O. a jely jsme kolem ,,tebe ,, do Ratiboře. Dala jsem Dáše na tebe kontakt ( na tvůj blog ) a možná se ti ozve. Ať se ti daří. Pa Jiřina z N.
    jo a máte to ve Slezsku hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě opravdu těší. Když si nahoře klikneš na nabídku mých služeb, tak tam je můj osobní email i telefon. Až tady zase někdy budeš, ráda se s tebou setkám.

      Vymazat
  4. Do naší nově zařízené ložnice jsme si s manželem vybrali taštičkové matrace. Přátelé nám totiž říkali, že tohle teď ve světě letí a že tím rozhodně neprohloupíme. Nejsme odborníci na spánek a proto jsme si nechali doporučit i e-shop. Odkaz na něj najdete v mém příspěvku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je pravda, že je to současný trend. Ale je důležité mít i kvalitní top. Já osobně referuji paměťovou pěnu, ale je to věc názoru. Každému může vyhovovat něco jiného.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.