Retro židle Ton 601

 widesign.cz

Poslední mojí renovací jsou 2 retro židle ze 60. let. 

Už měla něco za sebou, ale byly pevné a nerozviklané. 


 Lak jsem seškrábala Bahco škrabkou.


Barvu jsem opálila (děsně čoudila dusivým dýmem) a pak excentrickou bruskou dočistila.


Po jemném dobroušení bylo vše připraveno na povrchovou úpravu. Nohy jsem natřela disperzním matným lakem a navoskovala. Na opěrku a sedák přišel nejdříve nástřik tmele ve spray na jemné vyrovnání nerovností a pak nástřik barvy.


Barva slonové kosti a pastelová zelená nejen patří k původním židlím, ale krásně se mi hodí ke kredenci.

Na žádost přidávám foto barev.




Komentáře

  1. Ty jsi, Jarinko, nejen šikovná na práci, ale máš i vkus. A hlavně, nejsi líná. To je patrné. Jiřina z N. Ať jsi zdravá a hravá i nadále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko, já hlavně nevydržím sedět. Dokud pracuji, tak žiju. I tobě přeji pevné zdraví, to je ten nejdůležitější zaklad.

      Vymazat
  2. Zdravím, máte to moc pěkné. Jak se Vám podařilo židle rozšroubovat? Mám 4, ale povolit vruty na opěradle nejdou. Díky za odpověď Marcela Veselá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto mi šly celkem dobře. Pokud jdou špatně, využiji mužskou sílu, abych nestrhla drážku. Jinak drážku je třeba nejdříve řádně vyčistit. Na hodně zarezle vruty se dá na uvolnění použít například spray Rost of ice od Wurth.

      Vymazat
    2. Díky, nakonec se povolily, máte židle opravdu moc krásné MV

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.