Proměna stínidla lampy


widesign.cz

Od sousedů, kteří se stěhovali a zbavovali přebytečných věcí, jsem dostala starou stojací lampu, která se mi hodila na pergolu.


Musela jsem si ji však upravit. Ve své původní podobě nevypadalo stínidlo přílš lákavě. Mělo už něco za sebou a ani barevně se mi nehodilo.


Potřebovala jsem něco vzhledově lehčího, co by nevyčnívalo, ale nenápadně zapadlo do vybavení pergoly. Původní stínidlo jsem tedy opatrně rozpárala a látku využila jako střih na nové. Drátěnou kostru jsem natřela stejnou barvou, jaká už byla použita na ozdobné prvky skříňky.


Drátěná kostra je sama o sobě moc pěkná, proto jsem zvolila průhledný materíál, který ji nezakryje a působí vzdušně.  Materiál mě navíc nic nestál. Využila jsem starou, dávno nepoužívanou záclonu. Stačilo podle připraveného střihu sešít a do tunýlků  na obou stranách vtáhnout kloboukovou gumu.


Komentáře

  1. Nádherná!!! Nějak jsem ještě nestihla přijít Ti to tam obhlédnout... ;-) Musím to stihnout, dokud je ještě venku hezky :-) H.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.