Retro podnožka

Toto je výsledek mého tvoření z minulého týdne, retro podnožka.

Předešlý majitel se k ní nechoval zřejmě nejlépe, protože opuštěná se ke mně dostala v tomto stavu:

Podnožka byla nejen špinavá a rozviklaná, ale po rozebrání jsem zjistila, že i překližkový sedák je rozklížený na jednotlivé pláty dýhy.

Viděla jsem však, že má potenciál a navíc trosky renovuji nejraději. Proč? Jednoduše proto, že na ošklivém káčátku se dá více zapracovat než na tom pěkném.

Při slepování vrstev sedáku jsem použila, spoustu svěrek i kovadlinky na zatížení.

Nohy jsem oškrábala Bahco škrabkou a cidlinami, namořila na tmavý dub a natřela voskovým olejem v odstínu dub šedý. Po sestavení a smontování už byla podnožka pěkně pevná.

Teď stačilo už jen znovu očalounit. Na pevnou desku jsem přibila molitan a na něho nalepila vatelín, který mi zbyl ze šití kabátku na trumpetu. Celé jsem začistila vlizelinem. Ten je zespodu přisponkovaný.

Retru sluší svěží barvy, a tak jsem vybrala šťavnatou zelenou. Látky však byl jen malý zbytek, proto jsem ji doplnila antracitově šedou, která ji trochu zklidní a vytvoří celkově elegantní dojem. Obě to jsou kvalitní pevné čalounické látky.

Nahoře hůj a dole hnůj u mě neplatí. I zespod musí být čistá práce.

A teď ještě zbývá maličkost. Najít ji nového majitele, který by se uvelebil do křesla a unavené nohy natáhl k relaxaci. Ale stejně tak může posloužit jako stolička k toaletce nebo do předsíně při obouvání. Podnožka už je natěšená.😊Případný zájemce mi může napsat do komentáře anebo mě kontaktovat přes widesign.cz. Edit: Tak už odešla holka do světa. Nového majitele našla až ve východoslovenskě Snině. 


Komentáře

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.