Hudba v mrazu aneb kabátek na trumpetu


Mrzne až praští. Všichni se balí do teplých oděvů, zalézají ke kamnům i zvířátka vyhledávají úkryty. Pejskům se šijí kabátky, tak proč by kabátek nemohla mit i trumpeta? Muzikanti často musí hrát i v těchto mrazech a klapky pak zamrzají. Mému milému jsem tedy na trumpetu ušila teplý vak, který obstojí i v kruté zimě.


Použila jsem 2 vrstvy vlněné látky, mezi které jsem vložila vatelín. Ten jsem prošila s horní vrstvou. Tvar a velikost jsem víceméně odhadovala a obkreslovala podle trumpety. Vrchní a spodní díl jsem spojila tak, aby švy byly ukryté uvnitř vrstev podobně jako u bundy s podšívkou.


Na jedné straně jsem ve švu vynechala díru podobnou kapse, kam se zasune ruka při hraní.


Horní lem jsem ušila až nakonec po převrácení. Do lemu jsem protáhla šňůrku na stáhnutí.


Ještě bylo třeba vytvořit dvě dírky. Jedna je na nátrubek a druhá na očko na pověšení.


 Vak chrání jak ruku muzikanta, tak klapky před zamrznutím.



Komentáře

  1. Perfektní!!! Jaruško, potřebovala bych něco podobného na kytaru... :-D :-D :-D No, s těmi strunami by to asi byl větší problém... ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.