Desingblok 2023 - Královská zahrada

A je tady pokračování mých zážitků a postřehů z letošního Desingbloku. Jak jsem v minulém příspěvku poznamenala, přesunula jsem se z Veletržního paláce do Královské zahrady Pražského hradu. Ještě, že je v Praze metro! Vystoupila jsem na Hradčanské a kolem Písecké brány jsem šla k hradu. Písecká brána ve mě vyvolala pěkné vzpomínky na benefiční aukci, kde se vydražila i moje lenoška z recy věci. Mimochodem, tato lenoška byla k vidění na Desingbloku 2019. Teď mě napadá, jak jsou různé události vzájemně propojené.

Procházka zahradou je sama o sobě zážitek.

V Míčovně byla zajímavá expozice porcelánu a skla. 

Byl tam pěkně využitý impozantní prostor Míčovny. Zaujal mě vstup vytvořený jako brána lemovaná obrazy.

Střepy prý přinášejí štěstí.

Ať žije matka; ani o vtip nebyla nouze.

Hned vedle Míčovny byla expozice Cosmos. Byla tak okouzlujicí, že ji představím v příštím samostatném příspěvku s videem.



Komentáře