Lenoška recy věci Balakryl


www.widesign.cz 
A je tady slíbený výtvor z workshopu recy věci. Najdete ho i na webu balakryl recy věci.


Jak už jsem v příspěvku o workshopu psala, úkolem bylo z odpadu během dvou dnů něco vyrobit. Ve sběrném dvoře jsem našla podnoží, na půdě jsem měla vyřazený, ale vyčistěný, molitan a látka je ze zbytků, které jsou odpadem ve firmě na výrobu čalouněného nábytku. Nejobtížnější bylo rychle vymyslet, co vlastně z nálezu ze sběrného dvora využít a jak. Pak už to šlo celkem rychle.

Nejdříve jsem upravila podnoží tak, aby se dalo pevně spojit lepidlem a vruty. Potom bylo třeba vybrousit starý lak a natřít voskovým olejem. Vybrala jsem barvu šedý dub, který dodá dřevu pěkný starý odstín.




Pak přišla na řadu čalouněná část. To mi přišel na pomoc můj milý, protože na čalounění tak velkého kusu jsou dvě ruce málo.
Nejdříve bylo třeba vyříznout podkladovou desku matrace, to byl nový materiál. Na desku jsme naskládali ve třech ustupujících vrstvách molitan.  Jednotlivé vrstvy jsou proložené širokou oboustrannou lepicí páskou.


Před přiložením látky jsme ještě molitan obalili vatelínem, aby spoje nebyly znatelné. pak stačilo sešít zbytky látek, obalit a sponkovačkou připevnit. Na závěr jsme matraci přišroubovali k podnoží.


 K vidění bude na Design bloku a pak půjde aukce, jejíž výtěžek je určen na výcvik asistenčních psů.

Komentáře