Workshop Balakryl RECY věci


Jak už jsem v příspěvku Noční stolek "Sandokan" psala, podařilo se mi nominovat na workshop Recy věci . Byl to už šestý ročník, ale poprvé se konal v Ostravě, což bylo super. Přes 20 nadšenců se sešlo ve Fajne dílně, aby z odpadu vyrobili něco pěkného a užitečného. Vše začalo lovem materiálu ve sběrném dvoře OZO, kde nás u vchodu vítal tento mutant z elektronického odpadu.


Je neuvěřitelné, kolik použitelného materiálu se dá v odpadech najít. Nadšeně jsem zdolávali hromady a vybírali zajímavé kousky pro další tvoření.


Ještě jsem nevěděla, co budu dělat, a tak jsem brala, co mi připadalo zajímavé.


Ze své hromádky jsem nakonec vybrala zajímavá podnoží ze dvou těchto křesel.


A co jsem z nich v časově napjatém termínu 2 dnů vyrobila? Nechte se překvapit zase někdy příště.

Komentáře