Noční stolek "Sandokan"


widesign.cz

Tento noční stolek je tak trochu úlet. Nominovala jsem se s ním na workshop Recy věci balakryl, který se letos bude konat ve Fajne dílně v Ostravě.


Tygřík na nočním stolku bude střežit tvůj spánek, ochrání tvé sny a podrží pár nezbytných maličkostí. Na začátku byla židle bez opěradla, ale se zajímavým podnožím. Tak proč ji neobrátit a nepoužít jinak?


Nohy byly zbytečně dlouhé, tak jsem je zkrátila. Nenatřenou část jsem vybrousila a ukázala se zajímavá kresba dřeva.


Modrý nátěr byl dost odřený, tak mě napadlo vzít stoličku černou barvou a doplnit oranžovou lazurou pro oživení. A najednou mi kresba připadala jako tygří kožich.






















Rozhodla jsem se tedy, že tam transferem tygříka nanesu. Pak už stačilo doplnit jen malou poličku.


Místo nočního stolku může klidně být i němý sluha.


Anebo zpět malá stolička, která vespod ukrývá tajemství.


Komentáře