Designblok 2019


Letos jsem se poprvé zúčastnila této evropské přehlídky designu a nejen proto, že zde byla vystavována i moje lenoška z workshopu recy věci.


Designblok se letos opět konal na výstavišti v Holešovicích v Průmyslovém paláci. Už samotné výstavní prostory stojí za shlédnutí. Jak odlišné od montovaných výstavních hal v Letňanech!



Hned u vstupu mě zaujala kompozice svítidel a další svítidlo v Superstudiu, kde vystavovali vybraní designéři.


 U svítidel ještě zůstanu, protože kolekci designéra Jaroslava Bejvla rozhodně nešlo přehlédnout.


Zajímavě působila i světla vyvážená kladkami.


Ze skla ještě přidám ekologický projekt Srna, který se zabývá recyklací skla a byl k vidění v Openstudiu, kde vystavovali studenti, začínající designéři a ekologické projekty.


Ze studentských prací bych vybrala trubkový nábytek.


Dokonalá krása jakoby nedokonalé keramiky.


Do dětského pokojíčku se také něco našlo.


Nábytek odrážel barevné kombinace, které letos byly k vidění na letošní výstavě Maison a Objet v Paříži, hořčicová s pudrově růžovou, popř. oranžovou.


A na závěr obrázek z Lapidária, kde se v tajemné atmosféře přítmí snoubilo umění historické se současným.


Komentáře

  1. Jarinko, v Praze jsem každou chvíli a nikdy jsem v tomto prostoru nebyla, jaká škoda, moc pěkné a díky tobě jsem se tam podívala.Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.