Den s redakcí Marianne Bydlení

Časopis Marianne Bydlení slaví letos 18 let a u této příležitosti redakce vyhlásila soutěž na téma Čím je pro vás Marianne Bydlení. Vše jsem po pravdě vypsala a světe div se, moje odpověď zaujala a stala jsem se jednou ze tří výherkyň. Když jsem v minulém čísle četla své jméno, nevěřila jsem svým očím.

A čím, že je pro mě Marianne Bydlení? Především inspirací pro změny, a to nejen v bydlení, ale i pracovní. Mimo jiné mě časopis motivoval k založení tohoto blogu. Ne nadarmo jsem k příspěvku Jak to začalo, připojila tuto fotografii historicky prvního ročníku. Mimochodem, mám ho schovaný dodnes.

Den setkání byl stanoven na 20. září a stál zato. Po setkání a seznámení  jsme si v redakci dali výborný narozeninový dort. Dověděla jsem se jak časopis vzniká, kdo co dělá a bylo jasné, že bez sehraného týmu výborný časopis nevznikne. Celé setkání probíhalo v přátelském duchu a bylo pořád o čem si povídat. Následoval oběd v romantické restauraci Styl & Interiér a pak focení, při kterém jsme si užili spoustu legrace.

Dostala jsem i pěkné dárečky, mimo jiné i knihu Nejzajímavější proměny. Kromě samotných proměn profesionálních designérek je zde také prostor pro vlastní tvoření a manuál pro samouky, které bydlení baví.


Komentáře

  1. Jarinko, jak víš, už jsem to zaznamenala v časopise a moc ti gratuluji k získání tohoto místa v soutěži. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jiřinko, opravdu jsem si to užila.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.