Restaurace Styl & Interiér

O této restauraci jsem se už zmínila v souvislosti s dnem s Marianne Bydlení. Její návštěva však byl natolik nevšední zážitek, že stojí za samostatný příspěvek.

Nachází se ve vnitřním dvoře mezi domy nedaleko Václaváku. Už ve vstupním průchodu jakobyste se ocitli v jiném světě, který s velkoměstským ruchem nemá nic společného.

Venkovní i vnitřní posezeni je hodně členité se spoustou zákoutí, kde najdete klid k posezení a popvídání si u dobrého jídla i pití  .


Spousta dekorací je pro milovníky tohoto stylu pastvou pro oči.



A co dobrého jsem si tady dala? Bylo to tříchodové menu

Thajská polévka Tom Yum s kuřecím masem

Filátko pražmy královské, zelený chřest, cherry rajčata, fregola sarda


 a jako dezert se podávalo Brownies

Polévka byla trochu víc pálivá, ale jinak vše výborné nejen na pohled. 

Na jídelním lístku bylo slov, u kterých jsem neměla tušení, co znamenají. Teď už ale například vím, že fregola sarda jsou drobné ochucené těstoviny, které jsem dostala v misce jako přílohu k rybě.


Komentáře

  1. Jarinko, taková zákoutí mám ráda a jídlo by bylo podle mé chuti, rybu já můžu kdykoli.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.