Obrazy a obrázky

Obrazy na stěnách dotvářejí atmosféru místností. Ať už je to originál, reprodukce, fotografie nebo jen plakát, tak je důležité mu najít to správné místo. Vícekrát se mi stalo, že obraz měnil své místo až nakonec zapadl do místnosti jako kamínek do mozaiky. Některé strávily i nějaký čas na půdě než nadešla jejich chvíle.
Tento zasklený plakát je starý asi 60 let. Zaujal mě hned napoprvé svou tajemnou atmosférou dálek a zobrazením detailů. Je to ostrov Helgoland v Atlantiku. Pobízí k zasnění se.



Narozeninová fotografie je z dob, kdy se fotilo jen černobíle a dodatečně se kolorovalo. Je to vlastně autorské dílo s podpisem. No, už nějaký ten pátek má za sebou, tak jako já. Vyvolává vzpomínky.



Tyto obrázky z kalendáře mají v sobě energii červené barvy i klid modré. Společně spolu souzní a vnášejí do místnoti pozitivní náladu.



Ráda používám jako dekoraci vázy. Tento obraz mi jednou v knihkupectví padl do oka a nemohla jsem bez něho odejít. Ladné křivky váz působí harmonicky a vnášejí do místnosti pohodu.



Plakát v kuchyni a jeho vzkaz " Jídlo bez vína je jako den bez slunce" není třeba komentovat.


Komentáře