Desingblok 2023 - Veletržní palác

Letošní výlet za designem do Prahy se mi skutečně vydařil. Užila jsem si nejen výstavu, ale i Prahu samotnou, protože expozice byly na různých místech města, a tak jsem se přemisťovala a přitom kochala sluncem zalitou Prahou.

Hlavním výstavním místem byl Veletžní palác, kde sídlí i Národní galerie. Tady v několika patrech prezentovali své výrobky designéři a firmy, které nepatří mezi ty tuctové, ale přicházejí s nápady. I způsob vystavení byl častokrát působivý sám o sobě.


 Krásu váz násobila zrcadla.

Takto se prezentovala známá značka.

I textilní objekty byly k vidění.

Hra světel dokáže vytvořit intimní atmosféru.

Byla tady i místa pro kreativitu návštěvníků, např. tato prosvětlená stěna.

T.G.M. Maxima Velčovkého

Hemžilo se to nápady všeho druhu.

Vzor je taky nápad.

Výstava byla doplněna i objekty z Národní galerie.

Na fotkách je jen zlomek toho, co bylo k vidění. Po té, co jsem si prohlédla výstavu na několika patrech Veletržního paláce jsem si v přízemí zašla na oběd a metrem jsem se přesunula do Královké zahrady Pražského hradu. O tom ale až v příštím příspěvku.


Komentáře