Obývák a kuchyně s prvky časů minulých

widesign.cz 

S tímto domem jste se už seznámili v návrhu předsíně. Dům obývá mladá rodina, ale má ráda staré věci a chce využít zásoby, které se během let nasbíraly. A aby to mělo styl, hlavu a patu a tvořilo pěkný celek, byla jsem požádaná o pomoc. Ráda jsem se úkolu zhostila, protože tento styl je moje parketa. Ostatně majitelka si mě vybrala na základě mého blogu.

Obývací pokoj navazuje na kuchyni, jejíž barevnost je dána obkladem, který je z nedávné doby a nebude se tedy měnit.

Původně velký vchod do obýváku chtěla majitelka zmenšit a využít na úložné prostory. Navrhla jsem tedy ze strany kuchyně vestavěnou skříň, jejíž zadní strana slouží jako galerie na dětské výtvory.

Součástí obýváku měl být i pracovní kout.

K retru neodmyslitelně patří květinové stolky.

Pohodlná retro křesla také nesmí chybět.

A na závěr ukázka původního stavu.

 


Komentáře

  1. Moc ráda, Jarinko, napíšu komentář, v tomto případě bych se tam klidně nastěhovala. Líbí se mi to moc. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.