100 000

Když vám někdo řekne číslo 100 000, co si představíte? Budu hádat, myslím, že většina peníze. Ostatně, byla by to slušná suma. Někdo třeba počet lidí, to už je velké město. Mých 100 000 je však něco jiného. Když jsem zakládala tento blog, neměla jsem žádné ambice a ani jsem netušila, jak dlouho mě to bude bavit a budu mít o čem psát. Ve svém prvním příspěvku jsem napsala "Ráda se nechávám inspirovat jinými, tak proč nepřispět svými nápady." A to byl ten hlavní důvod. Později jsem zjistila, že blog je i bezva osobní archív. No a včera počet shlédnutí překročil 100 000. Mám radost, že si nepíšu jen pro sebe, ale něco si zde najdou i jiní. Tímto zdravím své čtenáře a přikládám foto z nejoblíbenějšího příspěvku Skříňka na pergolu


Komentáře

  1. Jarinko, tak to jsem i já trochu přispěla ...ráda k tobě chodívám. Přeji dlouhá léta blogování.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.