Z malého velký

Staré retro stoly jsou bytelné a kvalitní. Vím, že spousta lidí nesnáší umakart, ale je to materiál, který se bezvadně udržuje a vydží opravdu hodně. Například tento stůl používala moje babička jako desku kuchyňské linky i jako žehlící prkno. Mě umakart nevadí, ale stůl byl jako jídelní malý, proto jsem se rozhodla dát ho nejen trochu do pucu, ale i zvětšit.

Během let se na něm nakupilo několik nátěrů barvy.

Po opálení, oškrábání a obroušení se vylouplo pěkné dřevo. Nechala jsem ho v přírodní barvě, jen jsem nanesla můj oblíbený Hard top oil. Podnoží z boku a šuplík jsem natřela olivovou křídovou barvou, stejně jako mám štokrle.

V OBI jsem koupila bukovou spárovku. Průběžnou neměli, tak jsem vzala za vděk spárovkou cink. Je sice barevnější, ale mám z ní i desku kuchyňské linky, tak se to k sobě hodí. Ošetřila jsem ji třemi vrstvami Hard top oil a přidala na původní desku stolu.

Komentáře

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.