Kafemlýnek B.O. Garantie

Můj kafemlýnek Leinbrock dostal parťáka. 

Koupila jsem ho na aukru. Už si s ním zřejmě někdo hrál, protože měl dno přibité vzhůru nohama a záklopka nahoře byla přilepená, aby se nepropadala. Plechová násypka byla pomačkaná a na šuplíčku chyběla úchytka. Byly v něm ještě i zbytky kávy a voněl nevábně.

Šuplíček jsem rozebrala, důkladně vyčistila a znovu slepila dohromady. Našla jsem starou barvou zapatlanou úchytku, kterou jsem pomocí Lakostanu vyčistila a dosadila do šuplíčku.


Celý mlýnek jsem rozebrala, pročistila jeho mlecí mechanismus, násypku vyleštila ocelovou vatou hrubosti 0 a trochu vyrovnala pomačkané části. Záklopku jsem nasadila tak, aby se nepropadala a násypka se dala zavírat. Pro zachování přirozené patiny jsem nechala původní barvu na krabici a podstavci mlýnku. Zbývající dřevěné části jsem namořila a natřela Hard top oil.




Komentáře

  1. Jarinko, ty jsi poklad, pro každou domácnost by tě měli naklonovat! Přeji ti krásné a veselé dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím klonováním jsi mě rozesmála, taky přeji hodně pěkných zážitků při cestování.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.