Kafemlýnek Leinbrock

Bojová technika a romantika starého mlýnku k sobě moc nejdou. Proto jsem se rozhodla dát tomuto plně funkčnímu kousku novou tvář. Možná, že by stačilo jen oškrábat obrázky a vyčistit kov, ale když už jsem si ho vzala do parády, rozhodla jsem se ho sladit s kredencí.


 Původně byl s čevenou barvou. Byla to pěkná barva, ale mě se tolik nehodila.


Nejdříve jsem ocelovou vlnou hrubosti 0 vyčistila kovové části a pak jsem mlýnek rozebrala.

Pomocí Bahco škrabky jsem odstranila staré obtisky bojové techniky. Naštěstí to šlo bez poškození barvy. Tu jsem se rozhodla i s patinou let zachovat.

Po rozebrání jsem zjistla, že jeden rohový spoj je rozklížený. Slepila jsem ho Duvilaxem a stáhla dvěma svěrkama.

Pomocí škrabky a smirkového papíru jsem odstranila červenou barvu. Horní díl a podstavec jsem stříkla zelenou barvou a na úchytky jsem použila hard top oil.

Mlýnek požívám na mletí badyánu nebo hřebíčku. Jeho silné kotouče bez problému rozdrtí i velmi tvrdé koření a jemně rozemletý badyán pak krásně provoní povidla.






Komentáře

  1. Jarinko, úplně tě vidím, jak neustále kutíš a tvé výtvory jsou jeden hezčí než druhý. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.