Koupelnová skříňka ze staré lékárničky

Kdo si počká, ten se dočká. Stejně jako tato stará lékárnička, která čekala 30 let na půdě, aby se nakonec dočkala nové podoby a využití. 

Původně skříňka nebyla ve špatném stavu, ale bylo na ní několik vrstev barev, které zcela pohlily pěkné dřevo.

Pustila jsem se tedy do opalování, škrábání a broušení, abych skříňku z nánosů barev doslova vydolovala.

Na zbytky barev jsem použila Lakostan a to dokonce i na sklo, které bylo tak zapatlané kolem krajů, že nešlo ani oškrábat, obzvláště na drsné leptané straně. Nakonec se vylouplo pěkné dřevo.

V této podobě se mi však do koupelny nehodila, tak jsem čisté dřevo ponechala jen uvnitř a ošetřila jsem ho zavoskováním. Zvenčí jsem použila lazury, aby alespoň částečně bylo dřevo vidět, ale zároveň skříňka barevně zapadla do koupelny. A abych této vintage skříňce dodala trochu potřebného glamouru, přilepila jsem na ni oboustrannou páskou zbytek koupelnové listely.


Věci renovuji až tehdy, když vím kam s nimi, a u této skříňky jsem pořád neuměla najít to pravé místo, aby zapadla a měla smysluplné využití. Až s pořízením nové pračky a jejím umístěním do koupelny vznikla potřeba na uskladnění pracích prostředků.


Komentáře

  1. Jarinko, jsi čím dál lepší, jsem tvojí velkou obdivovatelkou! Já jsme zase kdysi přetřela klasickou skříňku s červeným křížem uprostřed a udělala jsem si z ní skříňku na bižuterii. Byla jen špinavá, ale dřevo bylo v pořádku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.