Skleněné šuplíčky

Praktičnost některých věcí je léty ověřená bez ohledu na měnící se módu a vkus. Mezi takové věci patří i skleněné šuplíčky používané v kuchyni na uchovávání surovin na vaření. Přidáním jedné kuchyňské skříňky mi vzniklo místo, kam jsem poličku se třemi takovými zásobníčky mohla pověsit.


Ale abych se nechlubila cizí prací, poličku mi na míru vyrobil můj milý. Polička má jednu malou vychytávku. Na bocích jsou nalepené obkladačky, aby se zakryly nepěkné spoje a hrany dřevotřísky.
Nejsou to moje jediné skleněné šuplíčky. Před lety jsem si v Ikea koupila tuto polici:


Je škoda, že se už nevyrábí. O tom, že tento způsob ukládání není minulostí, svědčí i německá kuchyně, kterou jste mohli vidět v příspěvku Design shaker 2018 mýma očima.


Komentáře

  1. Jarinko, moje babička měla takové v kredenci.
    A u tebe? Palec nahoru. Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.