Design shaker 2018 mýma očima

Na této přehlídce interiérového designu jsem byla poprvé, a tak jsem tady strávila 6 hodin.
Z doprovodného programu jsem si vybrala čtyři přednášky a ve zbývajícím čase jsem procházela výstavbní haly, fotila a vše jsem se snažila nasávat jako houba.
Design shaker byla vlastně jen třešínka na veletrhu věnovanému bydlení. Z dalších částí veletrhu mě zaujal For interior. Z množství dojmů jsem vybrala několik postřehů.

Obchod KARE představuje vše možné, jen ne nudu. Posuďte sami.
























Kartell dokazuje, že i plast lze pozvednout na designovou úroveň.


Nejen moderní vybavení a vyspělé technologie, ale i etno, boho, koloniální styl, staré dobré časy se prolínaly některými expozicemi.




I nejmodernější kuchyně mohou využívat vychytávky našich babiček, skleněné zásobníky na potraviny. Já osobně je miluju.


Samozřejmě nechyběl ani teď velmi populární skandinávský styl. Mě se líbí svou jednoduchou krásou, ale osobně potřebuji k životu více barev.


Milým zpestřením byla malá výstavka retro vozítek.


A na závěr ještě jeden postřeh. Většina českých výrobců a vystavovatelů prezentovala svůj, jinak pěkný, nábytek fádně a bez nápadů. No posuďte sami předcházející obrázky s tímto:


Je to škoda, protože hala For interiéru vypadala, až na vyjímky, jako nudný sklad nábytku. Přitom stačí dodat pár dekorací, vytvořit atmosféru a pro návštěvníka je vystavovaný nábytek hned atraktivnější.

Komentáře