Design Shaker 2019


O víkendu se konal na letňanském výstavišti další ročník výstavy. Bylo tady sdruženo více výstav, týkajících se zahrady, stavby, nábytku, osvětlení. Design shaker byl však takovou třešničkou na pomyslném dortu. Součástí byly i přednášky, kterých jsem se zúčastnila. Chodila jsem, fotila a inspirovala se. Někteří vystavovatelé byli stejní jaké jsem nafotila vloni. Snažila jsem se tedy neopakovat a ukázat zase jiné expozice, které mě zaujaly.

Líbí se mi, když se nábytek a doplňky vystavují tak, jak by mohly složit v bytě.


Do této knihovny se už něco vejde.


Jako kutila se mi líbila možnost vyrobit si z polotovaru prodávaného v Hornbachu designový stoleček podle japonského návrháře Yo Shimada.


Můj zájem si získaly i tyto tapety.


Ukázka, že lze sladit do jednoho celku i různorodé vzory a světla. Dokonce i kreslící holčička vypadá jakoby byla součástí expozice.


I betonové výrobky se dají prezentovat krásně.


Novodobé ohniště, aneb z jeskyně na pergolu.


Jedna z mála kuchyní s úchytkami, které v této místnosti považuji za nutné. Představa, že si tukama např. od těsta zaplácám dvířka skříněk mi je proti srsti. Bílá v kombinaci se světlým dřevem se mi moc líbí a navíc je taková kuchyně nadčasová.


Něco pro milovníky stylů vonících starými časy a dálkami. 




Nejen já vyhledávám a renovuji starý nábytek.


 Plastická hra světel.


Když jsem se vracela domů, měla jsem na nádraží ještě chvíli čas, tak jsem vystoupala do historické budovy nádraží. Vestibul byl ozářen podvečerním sluncem a jeho krása a atmosféra přenesla člověka na chvíli do jiného světa, kde není shon a komerce dnešní doby. Byla to příjemná tečka za mým výletem.



Za těmito dveřmi, které nejdou otevřít, je jiná doba.



Komentáře