Stěna s krbem


widesign.cz

Zadání znělo navrhnout stěnu s krbem bez televize v moderním minimalistickém stylu, který však není příliš chladný. Vše ostatní už bylo jen na mně. Možností řešení bylo mnoho, ať už se jednalo o uspořádání, využití stěny anebo druhy a barvy povrchu.


Umístění krbu bylo dáno komínem. Doplnila jsem ho o sezení s lampičkou na čtení a u okna na terasu jsou rostliny, které jsou k tomuto stylu vhodnou dekorací. Stěna krbu a police jsou v provedení módní cementové stěrky a na zútulnění posloužila tapeta se siluetami bříz. Police se dají využít na uložení knih a oblíbených předmětů.

Komentáře

  1. Jarinko, tleskám, ale já bych to brala nikoliv v té betonové stěrce.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beton taky není můj šálek, ale nebylo to pro mně.já mám raději cihly.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.