Půlkruhová veranda

 widesign.cz

Navrhovat vybavení místnosti atypického tvaru vyžaduje více přemýšlení, ale o to je práce zábavnější. Dostala jsem za úkol navrhnout zařízení pro vstupní verandu půlkruhového tvaru.

Veranda je napravo od vchodových dveří a od vstupní chodbičky je oddělena průhledem ve zdi. Ten jsem vyplnila závěsnými rostlinami. U zaoblené zdi je jen stolek a křesílko, taktéž kruhového tvaru.

Jedinou rovnou stěnu jsem použila na úložný systém. Botník a šuplíky na doplňky jsou po celé délce, věšáky jsem umístila v různých výškách na vysoké stěně. Botník je kousek nad zemí, aby se daly pod něho zasunout právě používané boty.

Úzký pruh rovné stěny vedle vchodových dveří jsem využila na zrcadlo a malou poličku na odkládání drobností.

A ještě pohled na celkovou dispozici místnosti.

Komentáře

  1. Takovou verandu bych si taky přála. Plnou světla a rostlin.
    Jarinko, moc tě zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi líbí ta barevná kombinace + závěsné rostliny. Přivedly mě na nápad, k čemu zkusit přemluvit rodiče, rekonstruují obývák, barvy tam mají taky takto laděné a jeden roh působí až moc prázdně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.