Desingblok 2023 - Uměleckoprůmyslové muzeum

V dalším příspěvku o Desingbloku se vydám do další z výstavních budov do Uměleckoprůmyslového muzea.

Jak už jsem psala, byl krásný den, tak jsem to vzala pozvolnou procházkou přes Hrad a Malou Stranu na Staré Město. Vybírala jsem si boční uličky, kde neproudily davy turistů, aby jsem si mohla příjemnou podzimní atmosféru města vychutnat.
Více než vystavované předměty mě však zaujala samotná bohatě zdobená budova muzea. 

Z vystavovaných věcí bych vybrala například soustružené figurky, které jsou ručně malované a každá je originál. Taky mě zaujaly ploché vázy, přes svou placatost se dají postavit a naplnit květinami.

Komentáře

  1. Jarinko, párkrát jsme tam s Janou byly na nějaké výstavě a máš pravdu, strop nad schodištěm do patra je nádherně vyzdobený.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.