Len a umění

Před pár lety jsem uveřejnila příspěvek o šatně pod schody, kterou jsem schovala za lněný závěs. Nachází se v chodbě, odkud se pak vchází do několika místností. Je to tedy hodně frekventované místo, a tak si zaslouží, aby bylo přívětivé. Dlouho jsem hledala na protější stěnu obraz, který by závěs pěkně doplnil, ale pořád jsem nemohla najít to pravé. Až nedávno jsem narazila na autorský tisk obrazu Kombajny. Něčím mě hned zaujal, má myšlenku, pozitivní náboj a neuvěřitelně stejné barevné odstíny jako lněný závěs. Nedělám spontánní nákupy, vždy si koupi důkladně promyslím, ale tady jsem okamžitě cítila, že není třeba váhat.

Myslím, že obě věci spolu souzní i proto, že to nejsou žádné velkosériovky, ale obě jsou autorské záležitosti, ve kterých se odráží nápad, um a cit mladé malířky Ester Knapové a textilní návrhářky Evy Jandíkové.

Pokusila jsem se dostat vše na jednu fotku, ale chodba je tak úzká, že jsem musela použít panoramatické foto v pohybu, proto jsou objekty trochu zdeformované.

Komentáře

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.