Pesto z rukoly a s něčím navíc

Ne, nestala se ze mně foodblogerka, ale čas od času blog nějakým receptem zpestřím. A to je právě dnes. Dostala jsem větší množství rukoly, kterou zas tak běžně nejím, a vyvstala otázka, co s ní. Na netu jsem prošla recepty a zaujalo mě pesto. Jenže ... ingredience jako parmazán, píniová semínka, kapary a podobné byste v mé kuchyni těžko hledali. Tak jsem šla na to hezky česky. Do mixeru jsem k rukole přidala vlašské ořechy z mé loňské kvalitní úrody, mlaďounký česnek ze sousedčiny zahrady, zalila jsem to trochou olivového oleje a ochutila solí a citronovou šťávou

To jsou přísady, které se v různých receptech objevují, ale nebylo ono. Byly v tom chutě pikantní, slaná, kyselá, hořká a mému mlsnému jazyku chyběla chuť sladká, a tak jsem tam přisypla to něco navíc - rozinky a ... pesto bylo dokonalé. Na toustíku s rajčátkem lahůdka.



Komentáře