FOR Interior a Design Shaker 2022

Po třech letech se konala tradiční jarní přehlídka nábytku a dalších věcí souvisejících s bydlením. Po hubených covidových letech jsem se těšila na přehlídku novinek, ale byla jsem trochu zklamaná. Jakoby se zastavil čas. Nic převratného se nekonalo a vystavovatelů bylo dokonce mnohem míň, než bývalo dřív. Když už jsem si však tento výlet dopřála, chtěla jsem si ho užít, a tak jsem jsem se snažila přece jen nějaké zajímavosti najít.

Jako první se mi hodně líbil stánek ateliéru Hubart, kde vzniká autorská keramika. Bylo tady spousta vkusných výtvorů, které tvořili harmonický celek ve vyladěné expozici.

Velkou část výstavy tvořily postele. Vybrala jsem obrázky ložnic, které byly doladěné i doplňky.


Kuchyní zde moc nebylo, ale u této mě zaujal minimalistický úložný systém na stěně nad pracovní deskou.

Křišťálové lustry teď zrovna nejsou na výsluní zájmu, ale noblesní krásu jim nikdo nemůže upřít.

Zajímavý byl i dětský nábytek s hravými nápady.

Inspiraci retrem tato sestava nezapře. A protože já retro moc ráda, tak se mi líbila.

Ze samostatných kusů mě zaujala čalouněná lavička

a taky odkládací stolek z Dřevotvaru Jablonné, který byl mezi oceněnými výrobky.

Akustická stěna vyrobená z recyklovaných petek působila příjemným dojmem.

A u zelené zůstanu i u posledního obrázku. Čistička vzduchu, která jako filtr využívá živé rostliny.



Komentáře

  1. Jarinko, ta první ložnice, včetně polstrované lavice, být ve světlé barvě, ta by se mi hodila.Má vysoko matraci a vůbec, je to pěkné. Dík za foto. Jiřina z N.
    O Jablonném vím, dělají tam krásné kousky a dcera má vymyšlený nábytek do obýváku od nich. Zdravím tě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko taky tě zdravím a přeji pěkné Velikonoce. Určitě je využiješ k nějakému zajímavému výletu.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.