Nápad s poličkou

Můj čtecí koutek jsem vám už ukazovala. Je u okna s dostatkem denního světla, ale večerní osvětlení bylo nedostačující. Přemýšlela jsem, kam umístit lampičku. Na stolku byla moc nízko a na poličku nešla postavit. Tak jsem zapátrala ve svých půdních zdrojích a našla jsem starou retro poličku. 

Samostatně by tam nedržela, proto jsem si vyrobila podpěru, pomocí které jsem poličku těsně zapasovala do mezery. Drží, jak přibitá, a lampička je v té správné poloze. Šňůru od lampičky jsem schovala za obrázek a protáhla spodem za stolekem, aby nepřekážela. Pomalu se krátící dny mě už nezaskočí.


Komentáře

  1. Náhodou jsem narazila na tento blog a nestačím se divit, jak mohou být dvě ruce tak šikovné. Krásné nápady, určitě se zase přijdu podívat. Hezké dny, zdravím 👍😀

    OdpovědětVymazat
  2. Jarinko, ty víš, že sem chodím dlouho a můj obdiv k tvým nápadům nekončí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, každý umí něco. Ty umíš zase zajímavě podat zážitky z cest a ze života.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.