Výšivka Audrey indiánka


www.widesign.cz

Jako dítě jsem dost hodně vyšívala až do puberty, kdy mě zajímaly úplně jiné věci. Nedávno jsem narazila na Zašívárnu a jejich nápadité a vtipné výšivky mě zaujaly natolik, že jsem se rozhodla po 40 letech si opět něco vyšít. Vybrala jsem si vzor, který kombinuje nažehlovací obrázek s výšivkou, dá se říct punková kombinace sličné Audrey Hepburn a indiánského motivu.


Vyšívací sady jsou perfektně zkompletované, obsahují naprosto vše, co budete potřebovat. Nabízenou tašku jsem si však neobjednala, protože jsem chtěla Audrey na polštář. Ten jsem si ušila z pevné sýpkovina a usypala z prachového peří. Povlak na vyšívání je vyrobený ze zbytku čalounické látky.


Polštářek mám na křesle ve své pracovně, kde člověk má mít na očích to, co ho inspiruje.



Komentáře