Třetí výročí


V pohádkách bývají tři princezny, tři bratři, zlatá rybka plní tři přání. Taky se říká do třetice všeho dobrého. Trojka je zkrátka takové magické číslo. No, a můj blog má dnes tři roky.


Tyto tři kytky jsou každá jiná a přece je spojují barvy a materiál. Stejně tak i každý rok na mém blogu byl jiný, ale propojovalo je téma bydlení a všeho kolem.
Těší mě, že mám své čtenáře a mám se tak s kým podělit o svoje nápady a zážitky. Jedna věc mě však mrzí. Minulý rok mi facebook zablokoval možnost sdílet můj blog s přáteli. Proč? Prý pro urážlivý obsah! Toto zdůvodnění mě nadzvedlo víc než nemožnost sdílení. Nechápu, koho může můj blog urážet! Nehledě na to, že na facebooku se denně můžete setkat s tolika urážkami jako nikde jinde. Nebýt potřebných profesních kontaktů, tak svůj profil zruším.
Ráda bych však dnešní příspěvek zakončila pozitivně 😊. Těším se už na další rok a doufám, že vy také, protože už teď mám v hlavě spoustu nápadů, o čem psát.


Komentáře