Háčky a věšáčky


Na Vánoce jsem dostala nový stojánek s háčky na řetízky, které ráda nosím. Doteď jsem je měla na jiném stojánku, kde se mi zamotávaly do sebe, hlavně ráno, když spěchám. Přitom jsem si uvědomila, kolik různých háčků, věšáků a držátek doma mám. Jsou to pomocníci malí i větší, ale nepostradatelní. Jim chci teď věnovat pozornost.
Zmiňovaný nový stojánek se mi líbí svým vtipným provedením. Ten stříbrný je trochu upravený. Pro mé potřeby byl nízký, a tak jsou dole přidané dva nerez válečky. Kdo to neví, ani si toho nevšimne.


Při vstupu do domu nesmí samozřejmě chybět věšáky na odložení všeho, co nás venku zahřívalo.


Další věci jsou po ruce v malém výklenku pod schody, kde je věšák ze starší nabídky IKEA. Vždy mi připomínal věšáky nad sedadly ve starších vlacích. Je praktický, protože kromě šatní tyče a odkládací police, má po stranách řadu háčků.


Ze stejné série IKEA je i následující věšák. Vyráběl se po dílech, které se daly skládat do souvislých libovolně dlouhých řad.


V koupelně mám ráda háčky s přísavkou. Není třeba vrtat a dají se lehce přemístit. Zde mám malou vychytávku. Neustále mi padaly, protože obklad má jemnou strukturu, tak jsme je přilepili silikonovým tmelem, který není problém případně odstranit. Vzor na ručníku není náhodný. Vybírala jsem ho podle listely obkladu.


Držák na hliníkové schůdky není koupený. Je dílem mého šikovného kutila.


Výsuvný věšák používaný ve skříních se dá využít i jinak. Já ho mám přišroubovaný pod přečnívající kuchyňskou deskou. Používám ho na utěrku. Lépe tam prosychá než na háčku.



A na závěr jedno moudro. Dvojháček pobere víc než jednoháček. To jste netušili co?😃


Komentáře