3 podzimní zastavení

Zastavení první: Poetické
Minulý týden jsem seděla v čekárně u lékaře a měla jsem dlouhou chvíli. Byl šedivý podzimní den a nebylo co pozorovat. Když v tom vysvitlo slunce a okno přede mnou se rozjasnilo a vytvořilo zajímavý obraz.


Zastavení druhé: Šťavnaté
Podzim přináší řadu plodů. Mezi ty nejšťavnatější patří bezesporu jablka, která mají ze všeho ovoce snad největší využití. Letos jsem jich neměla dostatek na mošt, ale těch štrůdlů a jiných dobrot jsem už napekla hodně. Září bylo teplé a slunečné, a tak jablka jsou letos obzvláště "vypečená". Na stole jsou také krásnou dekorací.


Zastavení třetí: Pracovní
Někdo chodí do fitka, já na zahradu. S hráběmi se tělo pěkně protáhne. Je to fitko zadarmo a na čerstvém vzduchu, pokud ovšem sousedi nenaloží do kotlů.


Komentáře

  1. Krásné :-) Ze všech 3 fotek sálá tak krásná podzimní atmosféra... Mám slunečný podzim moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.