Koupelna z půdy

Dávným údělem půd je být odkladištěm přebytečných věcí. I tady tomu nebylo jinak. Věci se hromadily desítky let. První úlid byl proveden při rekonstrukci střechy, kdy byl vybudován vikýř a pak se skladovalo dál. Prvním úkolem tedy bylo zbavit se nepotřebných věcí, a tak jsem začala obchodovat na aukru. Zde se mi podařilo získat zajímavou částku, která se využila při samotné realizaci mého záměru vybudovat na patře domu koupelnu. Druhým úkolem bylo sehnat schopné řemeslníky, kteří by mé představy zhmotnili. I to se zdařilo.


Samotná půda je dlouhá 6 metrů, a tak jsem ji nechala rozdělit na dvě místnosti. V té druhé mi vznikla malá zašívárna, ale o té zas někdy jindy.
Nebudu popisovat stavební postupy a problémy , na které se, tak jako při každé rekonstrukci starého domu, narazilo. Ale výsledek odpovídá mým návrhům a vše slouží, jak má.
Pohled od vchodu koupelny ukazuje vstup do zadní místnosti, která je oddělena posuvnými dveřmi.


Koupelnu jsem navrhla v bílé barvě, která ji opticky zvětšuje a hnědá s červenou lištou ji dodají dynamiku a zútulní.





Komentáře

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.