Jak mít úrodu meruněk

 No ..., tak to by mě taky zajímalo. Před asi deseti lety jsem si zasadila stomek meruňky. Prvních 5 let vůbec nezakvetl, tak jsem mu řekla, že ho vykopu. Po té se tedy rozhodl, že kvést bude. Pravda jen pár květů, ale ukázal dobrou vůli, dal asi 4 meruňky, tak jsem mu uvěřila, že to myslí vážně. Další rok bylo květů o něco víc a stejně i plodů. Jenže pak další  roky i těch pár květů pomrzlo. Letos se však moje meruňka obsypala květy, jak nikdy.

Rozhodla jsem se tedy, že mi to stojí za tu práci pokusit se květy před mrazem ochránit. Vzala jsem několik kusů netkané textilie, kolíčky na prádlo, delší tyčku a skládací schůdky. Naštěstí nefoukal silný vítr, tak jsem pomocí tyče přehazovala jednotlivé kusy a spojovala kolíčky.

Po dvouhodinovém úsilí, při kterém nebyla o kaskadérké kousky nouze, se mi podařilo nad květy vytvořit jakýsi stan.

A takto to vypadá v meruňkovém stanu.

S odstupem času doplním výsledek.


Komentáře

  1. Jarinko, senzace, ty máš fištronu na rozdávání. Tak nám pak nafotíš úrodu. A měj se moc hezky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, zdravím. Sama jsem zvědavá, určitě nafotím.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.