Nadčasová kuchyně

 widesign.cz

Mám ráda interiéry, které jsou nadčasové a nepodléhají trendům. Potěšilo mě, že moje klientka to viděla stejně. U kuchyní je nejdůležitěší funkčnost a také pocit útulného domova. Velice ráda proto navrhuji kuchyně s rámovými nebo frézovanými dvířky, které odkazují na tradiční kuchyni, ale zároveň mají moderní otvírání a vybavení pro pohodlný provoz.

Dvířka jsou lakovaná, dolní na světle šalvějový odstín a horní do barvy slonové kosti.

Horní skříňky mají praktická výklopná dvířka, všechny dolní skříňky různě hluboké šuplíky a výsuvy. Klasické police, kromě horní části vysokých skříní, rozhodně nedoporučuji.

Do rohu se hodí odkryté police na věci, které chceme mít rychle po ruce nebo jako dekoraci. Roh je také vhodný na spotřebiče, které nám tak na pracovní desce nepřekáží při práci.

Pod oknem je delší pracovní plocha, kterou je možné využít při práci náročnější na místo a také jako jídelní pult.





Komentáře

  1. Jarinko, já bych s takovou kuchyní byla moc spokojená, jak se skříňkami, tak s barvami.
    Do naší mrňavé kuchyně si léta přeji změnu, bílé skříňky s pracovní dřevěnou deskou a dole bych chtěla také dřevěnou lištu, veškeré spotřebiče bílé, jako troubu, dřez, pákovku, varnou plynovou desku a také odsavač, kulatý rozkládací stůl a mám i vyhlídnuté židle, mám to vše sepsané a vymyšlené, jen manžel má pocit, že je to zbytečné.
    Proč jsem si nevzala tebe! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, tvoje poslední věta mě pobavila. Připomněla mi jednu hlášku z mého oblíbeného filmu Na samotě u lesa. Zdravím do N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarinko, jednou jsme přijeli k bráchovi a švagrová povídá, co vše ten den dělala a bráška, že seděl a pil pivko. Tak jsem jí řekla, proč jsem si nevzala ji, mohla jsem mít krásnou a čistou domácnost a manžel se málem urazil.Brácha mě znal a tak se smál.
    Hezké dny a ať se ti i nadále daří. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.