Taburety v novém kabátku

 widesign.cz

Některé věci jsou tak kvalitní, že můžou sloužit léta, jen ten jejich vzhled je už trochu out. Tak tomu bylo i v případě dvou taburetů. Byly součástí vybavení jednoho obývacího pokoje, který teď prošel celkovou obnovou a staré taburety se tady už vzhledově nehodily. Byla by však škoda je vyhodit, tak jsem se nabídla, že jim dám nový kabátek, který do nového pokoje zapadne jak ulitý.

V původním potahu jim to už neslušelo.

Nachystala jsem si vše potřebné a pustila se do práce.

Nejdříve bylo třeba oddělit od sebe nohu a sedák. S tím jsem potřebovala pomoci, protože to vyžadovalo hrubou sílu. Pak jsem si vyrobila střih podle jedné strany nohy a ušila potah, takovou punčochu,

kterou jsem na nohu natáhla a nahoře i dole přisponkovala.

Pak jsem ušila potah na sedák. Látka byla trochu užší, tak jsem ji nadstavila podobným odstínem. Po zkompletování je to však vidět jen kousíček zespod.

Ještě k výběru látky. Na nohu jsem chtěla stejnou jako je křeslo. Toto nebyl problém, protože jsem znala přesný název a číslo a podle toho objednala.

Více práce mi dal výběr látky na sedák. Stejnou šedou jsem tam dát nechtěla, ať to není takové mdlé. Hledala jsem něco, co by se hodilo ke stolu, a protože monitor počítače barvy zkresluje a navíc si látku nejde osahat, byla to trochu loterie, ale myslím že to vyšlo skvěle.


Komentáře

  1. Co jiného napsat, milá Jarinko, než že se ti to zase povedlo a je to elegantní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné ,Jarmilko❤️.Nádhera.Andy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.