Tvorba loga

Zima není vhodné období na renovace a jiné kutění obzvlášť, pokud nemáte vytápěnou dílnu. Tak jsem si řekla, že si zakutím na počítači a udělám si nové firemní logo. Podotýkám, že jsem grafický laik a grafik by se asi chytal za hlavu. S výsledkem jsem ale spokojená a taky mě to bavilo. A jak jsem postupovala? Nejdříve jsem zkusila využít aplikace na tvorbu loga, ale nic se mi nelíbilo, nebyl v tom žádný nápad. Jediné, co mě zaujalo, byl nedokončený kruh z více čar, který se mi objevil v apce Logaster. Ve wordu jsem pak zkoušela nápisy v různých fontech tak dlouho, až mi padl do oka typ písma MV Boli. Spojila jsem to s tím kruhem a toto byl výsledek.

Slovo interiéru jsem nechala v jednotném čísle, protože vybraný font nemá kroužkované u 😉. Chtělo to však nějakou zkratku, jednoduchý znak. A tady mě napadlo, že ten nedokončený kruh při otočení připomíná písmeno D jako Design a tak vzniklo jednoduché logo


A proč je písmeno i zelené? Toto písmeno jsem chtěla barevně odlišit, protože má dva významy. Je jednak součástí mého jména Wilczková a jednak patří ke slovu interiérový design. Zelená barva je dána mým šetrným vztahem k životními prostředí. V interiérech se to projevuje navrhováním kvalitního a nadčasového vybavení, které dlouho vydrží a nestává se brzy odpadem a také renovacemi, po kterých dosloužilé věci dostávají novou šanci. Taky mě čím dál víc láká upcyklace odpadních komponentů. Nějaké nápady už tady jsou, ale to si zatím nechám pro sebe, dokud nebudou i výsledky. 


Komentáře